سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
125624
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

چه کسانی مصوبه واردات برنج را مشروع کرده و عادی‌سازی می‌کنند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: کشاورزان همچنان درگیر این معما هستند که چه دست‌هایی در کاری است که مصوبه بحث واردات برنج را مشروع کرده و عادی سازی می کند.



 به گزارش ایلنا، عبدالوحید فیاضی در نشست علنی امروز (یک ‌شنبه، ۱۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکومیت ترور شهید هنیه گفت: یازده مرداد است و این روزها روزهایی است که فرمان مشروطیت صادر شد و شهید عزیز ما شیخ فضلا و فضایل شیخ فضل‌الله نوری شهید عزیزی که افتخار جهان شیعه و دیار علویان هست و حاضر نشد هیچ گاه زیر پرچم بیگانگان برود و آن جمله معروف داریم که فرمود مشروطه‌ای که از دیگ پلوی سفارت انگلیس سرش بیرون بیاورد، به درد مردم ایران نمی‌خورد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: بحث واردات برنج، کشاورزان همچنان درگیر این معما هستند که چه دست‌هایی در کاری است در حالی که قانون اجازه واردات نمی‌دهد از سوی دیگر این است که مصوبه  بحث واردات برنج را  مشروع کرده و عادی سازی می کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که یک عده‌ای به عنوان واسطه و دلال در بدنه دولت حضور دارند که در بخش برنج، در بخش چای و محصولات کشاورزی فعالیت می کنند اما متأسفانه یک چنین رویکردهایی عامل نابودی کشاورزی شد ه  کشت دوم در حال شروع است. متأسفانه سامانه و کود شیمیایی تا امروز باز نشد این فاجعه ای برای کشاورزی است .خواهش می‌کنم کمیسیون کشاورزی پیگیری کند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125624 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]