سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ /
125978
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۸

مکاتبه پزشکیان با قالیباف درباره زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس

سخنگوی هیئت رئیس مجلس گفت: احتمالاً تا آخر هفته لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارسال فهرست وزرای پیشنهادی توسط رئیس جمهور به مجلس، اظهار داشت: مکاتبه‌ای که آقای پزشکیان با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند قرار شد به دلیل اینکه دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی درباره لیست کابینه نرسیده، زمان ارسال لیست به مجلس به تعویق بیفتد. 

وی در گفتگو با تسنیم، افزود: احتمالاً تا آخر هفته لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد و مجلس دو هفته فرصت دارد تا وزرای پیشنهادی را بررسی کند و سپس در صحن علنی مجلس جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شود. 

۲۷۲۱۸

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 125978 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]