دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ /
124890
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

بادامچیان: شهادت هنیه موجب تقویت جبهه مقاومت خواهد شد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: شهادت اسماعیل هنیه آغازی برای ارتقاء، گسترش و پیروزی مقاومت خواهد بود.



اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره ترور و شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شهادت یک انعام الهی است که خداوند به بندگانی می‌دهد که شایسته آن هستند. شهادت بالاترین درجه رشد در سیر الی الله است. البته فقدان شهید تاسف‌آور است و ثلمه‌ای به جهان اسلام وارد می‌کند اما به گفته شهید مطهری، شهادت موجب تزریق خونی جدید و احیای مسیر و نهضت  خواهد بود. اکنون هم ملت فلسطین با خون شهید هنیه با قدرت بیشتری مسیر مبارزه و مقاومت را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به انزوای رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی، ادامه داد: امروز می‌بینیم ورزشکاران این رژیم در المپیک پاریس چگونه تحت فشار هستند و مورد اعتراض قرار می‌گیرند و چگونه از آن‌ها حفاظت می‌شود. این اعتراض‌ها به جنایات صهیونیست‌ها نتیجه خون شهدا، هوشیاری مبارزین و بیداری ملت‌هاست.

این فعال سیاسی همچنین گفت: خون هر شهید موجب تهییج سایر مبارزین می‌شود و راه شهید ادامه می‌یابد. صهیونیست‌ها اشتباه می‌کنند که با شهادت اسماعیل هنیه می‌توانند مانع ادامه مقاومت شوند. این خاصیت شهادت است که موجب احیا و تقویت نهضت مقاومت می‌شود. همانطور که بعد از شهادت عباس موسوی، سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه در نهضت مقاومت رشد کردند، بعد از این شهادت هم راه مقاومت با سایر مبارزین ادامه می‌یابد.

بادامچیان در پایان با بیان این‌که «پس از شهادت اسماعیل هنیه مسیر و جبهه مقاومت قدرتمندتر راه خود را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: ترور اسماعیل هنیه موجب رسوایی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها خواهد شد. اقدام آنها بدون پاسخ نمی‌ماند مخصوصاً در این دوره که جبهه مقاومت به یمن، لبنان، عراق  و سایر کشورها گسترش یافته است. این شهادت آغازی برای ارتقاء، گسترش و پیرزوی مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124890 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]