جمعه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ /
124597
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

ادعای عجیب نیویورک تایمز: اتاق هنیه ۲ ماه قبل بمب گذاری شده بود!

در این گزارش آمده است که هنیه در سفرهای قبلی به تهران نیز در این اتاق اقامت داشته است. بعد از این که استقرار هنیه در این اتاق برای عوامل ترور محرز شده، آنها بمب را از راه دور منفجر کرده اند که طی آن هنیه و محافظش در دم جان باخته اند.



نیویورک تایمز در گزارش از ترور اسماعیل هنیه در تهران مدعی شد که او بر اثر انفجار بمب جان خود را از دست داده است.به گزارش عصر ایران، در ادامه ادعاهای مختلفی که درباره نحوه ترور هنیه در رسانه های مختلف منتشر می شود، این بار روزنامه آمریکایی نیوریورک تایمز مدعی شده است که از دو ماه پیش با استفاده از یک رخنه امنیتی، بمبی در اتاقی که هنیه در آن به شهادت رسید جاسازی شده بود. در این گزارش آمده است که هنیه در سفرهای قبلی به تهران نیز در این اتاق اقامت داشته است.بر اساس نوشته این روزنامه امریکایی که هیچ منبع و سندی برای آن ارائه نکرده، بعد از این که استقرار هنیه در این اتاق برای عوامل ترور محرز شده، آنها بمب را از راه دور منفجر کرده اند که طی آن هنیه و محافظش در دم جان باخته اند.پیش از این، گفته شده است که حمله با پرتابه هایی از هوا (موشک یا پهپاد) صورت گرفته است.در غیاب گزارش رسمی نهادهای مسوول ایرانی از کم و کیف این حادثه، بازار گمانه زنی ها و شایعات درباره نحوه این ترور همچنان داغ است و یکی از دور از ذهن ترین سناریوها نیز مربوط به همین گزارش نیویورک تایمز است که امروز در رسانه های جهان بازتاب داشته است. جا دارد، هر چه سریع تر گزارش رسمی و واقعی این ترور توسط نهادهای مربوطه به اطلاع مردم برسد در غیر این صورت، طرف ایرانی بازنده  جنگ روایت ها نیز خواهد بود.

منبع : www.asriran.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124597 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
شرق 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]