پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124510
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

الحیه: رژیم صهیونیستی ثابت کرد مظهر شر و ناامنی در منطقه است

عضو ارشد حماس در سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر رئیس دفتر شهید این جنبش در تهران، گفت که «همه جهان باید بکوشند تا این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را از کره خاکی محو کنند».



به گزارش ایسنا، «خلیل الحیه» مسؤل روابط عربی اسلامی و نایب رئیس جنبش حماس در غزه روز پنجشنبه و طی سخنرانی در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دانشگاه تهران، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به همه جهانیان ثابت کرد مظهر شر و ناامنی در منطقه است و همه جهان باید بکوشند تا این غده سرطانی را برای همیشه از جهان حذف کنند. امروز ما تاکید می‌کنیم خون اسماعیل هنیه در راه وحدت امت اسلامی و در راه آزاد سازی فلسطین اثر دارد. 

این عضو ارشد حماس در ادامه تاکید کرد: ما جسد مطهر رهبرمان اسماعیل هنیه و محافظ آن را در برابر خود می‌گذاریم در اینجا در قلب ایران مسلمانان بر آن نماز می‌خوانند. فردا نیز در قطر مسلمانان دیگری بر آن نماز خواهند خواند. این دلالت آشکاری دارد که اسماعیل هنیه برای هدف وحدت بخشیدن به امت اسلامی و مقاومت اسلامی تلاش کرد و اثرگذار هم بود. اسماعیل هنیه با خون خود و امت اسلامی با تشییع جنازه او ثابت می‌کنند همچنان پرچم آن را برافراشته نگه خواهند داشت.

او افزود: ما امروز به امت اسلامی و به همه آزادگان جهان تاکید می‌کنیم شعاری را که اسماعیل هنیه سر داد، جاودانه نگه می‌داریم. ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و با شعار و عمل خود دنبال می‌کنیم تا ریشه آن از فلسطین کنده شود. با امت و شهدای خود پیمان می‌بندیم همچنان در راه اسلام گام برداریم. ما پیمان می‌بندیم ملت آواره فلسطین را سرزمین فلسطین برگردانیم و دولت فلسطینی را ایجاد کنیم. آن‌ها گمان می‌کنند که می‌توانند با ترور کور راه ما را مسدود کنند اما این ترور اتحاد همه را برای مقابله این رژیم برخواهد انگیخت.

الحیه همچنین بیان کرد: امروز اسماعیل هنیه به جایگاه رفیع شهادت نائل آمده است، در حالی که مطمئن است بعد از دیدارهای مکرر با رهبران جمهوری اسلامی به ویژه با مقام معظم رهبری، راه مقاومت ادامه دارد. او مطمئن بود جمهوری اسلامی ایران همچنان بر سر اصول انقلابی خود خواهد ماند.

این عضو ارشد حماس در پایان سخنرانی خود گفت: برادر اسماعیل هنیه آرام در جایگاه خود قرار بگیر زیرا امت ما و محور مقاومت و همه نیروهای مقاومت متحد هستند و راه مقاومت را انتخاب کردند و برای پایان دادن به رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124510 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]