پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124518
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

مدرسی یزدی: هنیۀ قهرمان از شهادت در راه اسلام و آزادی قدس باکی نداشت

عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.



به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه را تسلیت به این شرح تسلیت گفت: «بسم اللّه الرحمن الرحیم. دست‌های به خون آغشتۀ دشمنان اسلام و دشمنان بشریت، جنایتی دیگر بر رشته جنایات بی‌شمار خود افزودند و با بی‌شرمی و هتّاکی، مهمانی عزیز و مجاهدی بزرگ را در دل شب با نامردی و توحّش به شهادت رساندند.

هنیۀ قهرمان از شهادت در راه اسلام و آزادی قدس باکی نداشت. او جنایات صهیونیست‌ها را در هر صبح و شام نظاره می‌کرد. او می‌دید که چگونه هزاران‌هزار نفر ازجمله فرزندان و نزدیکان او توسط خون‌آشامان صهیونیست بی‌رحمانه درو می‌شوند و می‌دانست که خود او نیز چون سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای بزرگوار، از اهداف اصلی این نابکاران است و درعین‌حال شجاعانه به راه خود که راه آزادی قدس شریف و ملت فلسطین از چنگال وحشیان صهیونیست است، ادامه می‌داد.

صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها خصوص آمریکای بی‌آبرو بدانند که با این ترورها، مردم فلسطین و جبهۀ مقاومت و آزادگان جهان از حرکت باز نخواهند ایستاد و بر عزم آنان بر مقاومت افزوده خواهد شد؛ زیرا بیشتر یقین خواهند کرد که هیچ راهی جز مقاومت ندارند.

همچنین جنایت صهیونیست‌ها در بیروت و موشک‌باران مقرّ عزیزان حزب اللّه و شهادت فؤاد شکر و نیز حمله به مقرّ مجاهدان فداکار عراق، همه این پیام را به عالم اسلام مخابره می‌کند که صهیونیسم و حامیانش راهی جز مقاومت برای ملت‌ها باقی نگذاشته‌اند و ملت‌ها باید با شجاعت و درایت و فداکاری و شهادت، در برابر این متجاوزین ستم‌پیشه مقاومت کنند و تا محو کامل رژیم جعلی از پای ننشینند و به حول و قوۀ الهی آن روز دیر نیست؛ أَ لَیسَ الصُّبحُ بِقَریب! مسئولین امور امنیت نیز باید متناسب با فناوری‌های روز و با طرح‌ها و روش‌های کارآمدتر وظایف خود را دقیق‌تر و قوی‌تر به انجام برسانند.

اینجانب این مصائب بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیّ‌عصر عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف و مقام معظّم رهبری مدّ ظلّه العالی و مردم رنج‌دیدۀ غزّه و لبنان و همۀ امت اسلام تسلیت گفته، از خداوند بزرگ پیروزی جبهۀ اسلام را بر کفر و نفاق خواستارم و از درگاه او می‌خواهم همۀ شهدای راه حقّ و خصوص شهدای اخیر و شهید مهمان، اسماعیل هنیۀ قهرمان و همراه ایشان را به فضل و رحمت بی‌پایان خود متنعّم نموده و به بازماندگان آنان اجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید.»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124518 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]