پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124520
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

رژیم جنایتکار صهیونیستی باید مجازات شود

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم منفور و جنایتکار صهیونیستی بارها نشان داده است هیچ احترامی به حقوق بشر و قوانین بین‌المللی نمی‌گذارد، باید مجازات شود و به شدت مورد تنبیه قرار گیرد.



بهنام سعیدی با اشاره به حادثه تروریستی که منجر به شهادت اسماعیل هنیه درتهران شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست، با این اقدام وحشیانه و ضدانسانی، نقض آشکار حقوق بین‌الملل و بشر را به نمایش گذاشت. این جنایت نابخشودنی و بی‌رحمانه که در خاک جمهوری اسلامی به وقوع پیوست، هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مصمم است که به جهانیان نشان دهد هیچ تهدید و حمله‌ای به امنیت و حاکمیت کشور بدون پاسخ قاطع نخواهد ماند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدام تروریستی تجاوزی آشکار به تمامیت ارضی ایران است و ما با تمام قدرت و قاطعیت به این تجاوز پاسخ خواهیم داد و رژیم صهیونیستی باید بداند که هرگونه تعرض به امنیت ایران، عواقب سنگینی برای آن به دنبال خواهد داشت و این رژیم منفور و جنایتکار، که بارها نشان داده است هیچ احترامی به حقوق بشر و قوانین بین‌المللی ندارد، باید مجازات شود و به شدت مورد تنبیه قرار گیرد.

وی گفت: شورای امنیت سازمان ملل باید فوراً به صورت جدی و عملی وارد شود و تدابیر قاطعی برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی اتخاذ کند؛ زیرا نقض مداوم حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی باید به شدت پیگیری و محکوم شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله به مقامات رسمی و دیپلمات‌های خارجی، به‌ ویژه در خاک کشورهای میزبان، نقض صریح اصول حقوق بین‌الملل و امنیت بین‌المللی است و ما از شورای امنیت سازمان ملل انتظار داریم که به این جنایت بی‌رحمانه پاسخ دهد و این رژیم جنایتکار را متوقف کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: حمایت از مقاومت اسلامی و تقویت توان دفاعی و امنیتی کشور از اهم موضوعاتی است که با جدیت پیگیری خواهد شد و ما به دنیا نشان خواهیم داد که امنیت کشور و حمایت از مبارزان راه آزادی برای ما اولویت مطلق دارد و هیچ حمله و تهدیدی بدون پاسخ نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی باید بداند که هرگونه تهدید علیه امنیت و تمامیت ارضی ایران با پاسخ قاطع، کوبنده و بی‌رحمانه مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124520 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]