پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124446
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۰

وظیفه داریم به ترور میهمان ایران پاسخ مناسب بدهیم

رییس مجلس گفت: وظیفه ماست که به ترور میهمان ایران، شهید اسماعیل هنیه پاسخ مناسب بدهیم.



به گزارش ایلنا،  محمدباقر قالیباف، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید اسماعیل هنیه عنوان کرد: شهید هنیه می‌گفت ایستادگی مردم غزه به‌خاطر تربیت قرآنی آن‌هاست، غزه ده‌ها هزار حافظ و عامل به قرآن در خود دارد

وی افزود: وظیفه ماست که به ترور میهمان ایران، شهید اسماعیل هنیه پاسخ مناسب بدهیم.

رییس مجلس تاکید کرد:  «اسرائیل» با این باور که هدف قرار دادن رهبران مقاومت بر روند حوادث تأثیر می‌گذارد مرتکب یک خطای استراتژیک می‌شود

وی افزود: خطای دوم دیگر رژیم صهیونیسیتی این است که به حرفه ای رهبر ما توجه نکرده است که دوران بزن در رو تمام شده است.

قالیباف با بیان اینکه ما می‌دانیم که هیچ عمل اسرائیل بدون اطلاع آمریکا انجام نمی‌شود، گفت: این وظیفه ما است که در جای مناسب و وقت مناسب عکس العمل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به فرموده رهبرمان خون خواه شهید هنیه هستیم. رژیم صهیونیستی بداند که بهای گزافی برای این مسئله می‌پردازد.

رییس مجلس یادآور شد: طوفان‌الاقصی همهٔ عناصر وجودی رژیم صهیونیستی را در هم شکست​ و همهٔ بمباران‌ها و ترورهای رژیم صهیونیستی به‌خاطر شکست در میدان نبرد غزه است.

 قالیباف گفت: موشک‌های ما در وعدهٔ صادق از فراز مسجدالاقصی عبور کرد و پیشرفته‌ترین پایگاه‌های نظامی رژیم را در هم کوبید.

رئیس مجلس عنوان کرد: امروز می‌بینیم که گروه‌های مقاومت با ظرفیتی که برخاسته از مردم است، دولتی و وابسته به دولت‌ها نیستند. آن‌ها امت اسلامی هستند، مجاهدینی که ایستاده‌اند و در مقابل دشمن صهیونیستی به وظیفه اسلامی، دینی و انسانی خود عمل می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌ها خود تصمیم می‌گیرند و منطبق بر سنت‌های الهی حرکت می‌کنند. ایمان دارند و اعتقاد دارند که نصرت الهی شامل حالشان می‌شود و با این باور امروز در میدان جنگ می‌جنگند.

قالباف ادانه داد: پس اگر چنین اتفاقاتی می‌افتد که در بیروت می‌بینیم چگونه فرماندهان شجاع را مذبوحانه ترور می‌کنند یا حادثه تلخی که در تهران اتفاق افتاد، بدانید این‌ها عکس‌العمل و درماندگی در میدان نبرد است نه نشانه توان رزم این رژیم جنایتکار.

خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124446 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]