پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124561
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

محمودی: رژیم صهیونیستی با ترور هنیه از خط قرمزهای جمهوری اسلامی عبور کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:ترور اسماعیل هنیه در تهران یعنی عبور از خط قرمزهای مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ چرا که این ترور در خاک ایران انجام گرفته است و در واقع وقتی در خاک کشورمان و بر علیه مهمان رسمی و دیپلماتیک ایران تروری انجام می شود، نشان از یک خطای راهبردی و کودکانه از سوی رژیم صهیونسیتی دارد.



مرتضی محمودی، در گفت وگو با ایسنا درباره ترور اسماعیل هنیه در تهران و پاسخ جمهوری اسلامی به این ترور عنوان کرد: ترور ناجوانمردانه شهید هنیه که در قامت مهمان برای مراسم تحلیف به تهران آمده بود در نیمه شب و با روشی که ابعاد آن باید مشخص شود، نشان از استیصال رژیم صهیونیستی داشت. در حقیقت این اتفاق یعنی عبور از خط قرمز های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ چرا که این ترور در خاک ایران انجام گرفته است و در واقع وقتی در خاک کشورمان و بر علیه مهمان رسمی و دیپلماتیک ایران تروری انجام میشود، نشان از یک خطای راهبردی و کودکانه از سوی رژیم صهیونسیتی دارد.

وی ادامه داد: درحال حاضر رژیم صهیونیستی به مرز جنون رسیده است. با توجه به شکست های پی در پی صهیونیست ها توسط مقاومت و عدم موفقیت آنان در نوار غزه و عدم شکست دادن گروهی محدود از مجاهدین حماس  در ۹ ماه، نشان میدهد رژیم صهیونیستی هر روز در باتلاق غزه بیشتر فرو میرود. از سوی دیگر شکست های جانبی پی در پی مانند شکست های اقتصادی و همچنین قطع ارتباط بسیاری از کشورهای دنیا با اسراییل و ایستادگی در مقابل آنان، این رژیم را بیشتر از هر زمان دیگری دچار فروپاشی کرده است. از سوی دیگر قیام مردم دنیا با هر نژاد، آیین و تفکری توسط مردم و دانشجویان امریکایی و اروپایی و دانشجویان سراسر جهان رژیم صهیونسیتی را به عنوان موجودی خبیث و کودک کش بیش از پیش در جهان شهره نموده است.

محمودی تاکید کرد: پیروزی محور مقاومت و صبر راهبردی آن به خوبی در حال نشان داده شدن است. در حقیقت رژیم صهیونسیتی به گوشه ای از رینگ هدایت شده است و مانند گربه ای به نزدیکان خود چنگ میزند، درحال لگدپرانی است. از سوی دیگر حمله به لبنان، بغداد و ترور شهید هنیه در زمان حضور نتانیاهو در آمریکا، نشان از همکاری آمریکا و اسراییل دارد. اما جریان مقاومت اسلامی با خون های مردم بزرگ خود در طول تاریخ تقویت شده است و با شهادت هنیه عزیز و عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی پایان آتش بس و توافقات صلح رقم خواهد خورد و رژیم صهیونسیتی به سمت نابودی پیش خواهد رفت.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه نتانیاهو و کابینه کثیفش نمیدانند چه تصمیمی تضمین کننده موفقیت آنان است و در فضای تصمیم گیری غلط قرار گرفتند، عنوان کرد: خطای راهبردی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه در تهران به خوبی استیصال آنان را نشان میدهد. اما در خصوص ابعاد ماجرای ترور هنیه هنوز ابهام وجود دارد و باید با احتیاط اخبار را منتشر کرد تا به ضرر جبهه مقاومت پیامی صادر نکنیم. بنابراین با یک صبر استراتژیک باید منتظر ماند تا ابعاد دقیق ماجرا روشن شود و در ادامه نگاهمان به سیاست مداران جمهوری اسلامی باشد. همچنین باید اجماعی در جبهه مقاومت برای پاسخ به جنایات از دیشب تا الان رژیم صهیونسیتی با محوریت جمهوری اسلامی شکل بگیرد. الحمدلله ظرفیت پاسخ مقتدرانه نیز وجود دارد و جمهوری اسلامی و مقاومت در جای جای منطقه پای خود را بر گلوی رژیم صهیونسیتی و آمریکایی‌ها فشرده‌اند. همچنین در پیامی که رهبر معظم انقلاب برای تسلیت شهادت اسماعیل هنیه صادر کرده‌اند، به خوبی اهمیت پاسخ درخورد بیان شده است.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124561 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]