پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124563
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

خون شهید هنیه پیوندی ناگسستنی میان تهران و فلسطین ایجاد خواهد کرد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی مهمان ما را در خاک کشورمان را به شهادت رساند. این درحالیست که ایرانیان در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی خود مهمان دوستی را در آیین خود قرار داده‌اند. کشتن مهمان برای ما خیلی سنگین است. بنابراین پاسخ ایران و جبهه مقاومت پشیمان کننده خواهد  بود. 



احمد راستینه، در گفت وگو با ایسنا درباره شهادت اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی پس از حمله جریان مقاومت و عملیات طوفان الاقصی دچار جنون و فروپاشی سیاسی و سردرگمی در سیاست های خود شد.  در حقیقت هر عمل جنون آمیز رژیم صهیونیستی یک گام آن را به نابودی نزدیکتر می‌کند. پس از ترور فرزندان دلیر ایران در کنسولگری سوریه و با انجام  عملیات وعده صادق، نشان داده شد که جبهه مقاومت در دفاع از خود با احدی شوخی ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین قطعا پاسخ ترور هنیه در تهران، محکم و پشیمان کننده خواهد بود. در حقیقت این ترور یک خطای راهبردی دیگر از سوی صهیونیست‌ها بود. آن روزی که حاج قاسم سلیمانی عزیز در غربت همراه با ابومهدی المهندس به شهادت رسید، خون این دو شهید پیوندی ناگسستنی میان ایران و عراق و در جبهه مقاومت ایجاد کرد.  امروز نیز ریخته شدن خون  اسماعیل هنیه در تهران، پیوندی ناگسستنی میان تهران و فلسطین تا آزادی قدس ایجاد خواهد کرد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی مهمان ما را در خاک کشورمان به شهادت رساند. این درحالیست که ایرانیان در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی خود مهمان دوستی را در آیین خود قرار داده‌اند. کشتن مهمان برای ما خیلی سنگین است. بنابراین پاسخ ایران و جبهه مقاومت پشیمان کننده خواهد  بود. 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: یقین بدانید هنیه در تاریخ ماندگار شد و خون پاک او جبهه مقاومت را برای رسیدن به آزادی قدس نشان خواهد داد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124563 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]