پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124486
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اسماعیل هنیه نماز خواندند

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز بر پیکر شهید اسماعیل هنیه مجاهد برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز کردند.



به گزارش ایسنا، اقامه نماز بر پیکر شهید هنیه صبح امروز؛ پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و یاران این شهید انجام  شد.

ایشان پس از اقامه نماز با نمایندگان حماس گفت وگو و فرزندان شهید هنیه را در آغوش کشیدند.

پس از آن مراسمم تشییع پیکر مجاهد شهید اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته در پیامی به همین مناسبت ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124486 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]