پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124444
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۵۱

پرچم سفارت ایران در لندن نیمه افراشته شد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن اعلام کرد، پرچم سفارت در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم اشغالگر قدس، به حالت نیمه افراشته درآمد.



در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم اشغالگر قدس، پرچم سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلستان به حالت نیمه افراشته درآمد.
به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن اعلام کرد، پرچم سفارت در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم اشغالگر قدس، به حالت نیمه افراشته درآمد.
سفارت کشورمان در فنلاند نیز در پیامی در شبکه مجازی ایکس اعلام کرد: به دلیل اعلام سه روز عزای عمومی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت آقای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، به مدت سه روز از روز چهارشنبه تا جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۲، پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل این سفارت به حالت نیمه افراشته در آمد.
همچنین سفارت ایران در عربستان نیز در پیامی نوشت: (الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَاللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ) در پی شهادت مجاهد نستوه شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام سه روزعزای عمومی، پرچم کشورمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض به حالت نیمه افراشته درآمد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124444 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
شرق 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]