پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124575
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

سرلشکر باقری: صهیونیست‌ها حتما پشیمان خواهند شد/امیر موسوی: رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در تهران، انتقام این اقدام صهیونیست‌ها را حتمی دانستند.



به گزارش ایلنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری در گفت‌وگویی با بیان اینکه اینکه محور مقاومت و ما چگونه خون‌خواهی شهید هنیه را انجام می‌دهیم در دست بررسی است، تأکید کرد: حتما این کار اتفاق خواهد افتاد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه اقدامات گوناگونی باید صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها حتما پشیمان خواهند شد.

همچنین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش نیز گفت: رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد تا اقدامی که انجام داده، جبران شود.

سرلشکر حسین سلامی نیز تاکید کرد: تاکنون هیچ عملی از رژیم صهیونیستی نبوده که پاسخ درخوری دریافت نکرده باشد.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124575 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اطلاحات 58 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]