پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124500
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

رژیم منحوس صهیونیستی با ترور شهید هنیه چند ده گام خودش را به سقوط نزدیک‌تر کرد

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه (رضوان‌الله‌تعالی) گفت: رژیم منحوس، نامشروع و قاتل صهیونیستی با ترور شهید هنیه چند ده گام خودش را به سقوط نزدیک‌تر کرد.



به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از دوره شبانه روزی حفظ قرآن کریم فرزندان پسر کارکنان ستاد آجا در حوزه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) شهرری با بیان اینکه خداوند متعال در آیه‌ سی و پنج سوره‌ مبارکه «مائده» می‌فرماید، تقوای الهی را پیشه خود کنید و آدم‌های با تقوایی باشید، گفت: برای رسیدن به خدا از هر وسیله‌ای که راه را برای شما نزدیک‌تر می‌کند استفاده کنید و در این مسیر به صورت خستگی‍ناپذیر تلاش کنید.

 وی در ادامه با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه (رضوان‌الله‌تعالی) گفت: رژیم منحوس، نامشروع و قاتل صهیونیستی با ترور شهید هنیه چند ده گام خودش را به سقوط نزدیک‌تر کرد و روحیه مقاومت در رزمندگان جبهه‌ مقاومت به اوج خودش خواهد رسید و یقینا رژیم صهیونیستی در برابر جنایتی که کرده تاوان سخت و پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدحسنی بهترین وسیله برای رسیدن به خدا را قرآن و اهل بیت دانست و افزود: شما هم قرآن می‌آموزید و هم معارف مربوط به اهل بیت را در قالب هیئت، جلسات اعتقادی و جلسات رفع شبهات می‌آموزید.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اینکه آینده‌ بسیار زیبایی در انتظار شما فعالان قرآنی است به شرط اینکه این راه را ادامه بدهید، گفت: این برنامه یک تجربه بسیار خوب‌ برای شما نیز هست و توانستید در این مدتی که شبانه‌روزی در این اردو بودید مردانگی خودتان را آزموده و احساس کنید که می‌توانید روی پای خود بایستید و در زندگی تمرین استقلال کنید که این موضوع برای هر نوجوانی یک ضرورت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با بیان اینکه ما در رابطه با حالات انسان دو واژه داریم، یکی خوشحالی و دیگری حال خوش که با یکدیگر فرق می‌کنند، تصریح کرد: مهم این است که انسان بیشتر حال دلش خوش باشد نه اینکه صرفا خوشحال باشد، زیرا حال خوش ساختگی نداریم ولی خوشحالی ساختگی داریم.

وی ادامه داد: حال خوش همیشه صادق است اما خوشحالی ممکن است صادق یا کاذب باشد. انسانی رشد می‌کند که حال خوش به دست آورد، خوشحالی ثمرش زودگذر است ولی حال خوش ثمره‍اش دایمی تر، ماندگارتر،  مفیدتر و سازنده‌تراست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: انسان وقتی در جلسه‌ای می‌نشیند که از امام حسین (ع) می‌شنود یا قرآن می‌خواند حال دلش خوش می‌شود وقتی شما قرآن می‌خوانید در واقع گفت‌وگویی بین شما و خدا صورت می‌گیرد و خداوند با همان زبانی که با جبرئیل حرف زده با شما حرف می‌زند و این مقام بالایی است.

وی با بیان اینکه خدایی شدن مهم است اما خدایی ماندن مهم‌تر، عنوان کرد: شما با این برنامه‌ها خدایی شده و هر روز خدایی‌تر می‌شوید و برای اینکه خدایی‍تر بمانید لازمه‌اش این است که ارتباط خودتان را با خدا همواره حفظ کنید.

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده که جوان‌های ما را در گناه و تبلیغات مسموم و امواج سهمگین و خطرناک و هلاک‌کننده صفحات مجازی غرق کند، اظهار داشت: وظیفه مهم شما این است که علاوه بر اینکه خودتان در این کلاس‌ها مهارت یاد می‌گیرید، باید مهارت دستگیری از دیگران را نیز پیدا کنید و این خیلی مهم است که این کلاس‌ها و جلسات نباید قطع شوند تا زمانی که همه‌ موانع ظهور را از میان راه حضرت ولی عصر(عج …) برداریم.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124500 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]