پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
124484
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

خانواده شهید سلیمانی: ملت ایران خونخواهی مهمان عزیزش را وظیفه ملی و انسانی خود می‌داند

خانواده شهید سردار قاسم سلیمانی در پیامی ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.



به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:  «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی مرتکب جنایت شد و میهمان عزیز ملت ایران، قهرمان امت اسلام جناب آقای «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس را که عمر شریفش برای پیروزی ملت مظلوم فلسطین وقف بود، در تهران به شهادت رساند و امت اسلام و جبهۀ مقاومت را داغ‌دار کرد.

️شهید اسماعیل هنیه در همهٔ حوادث تلخ و شیرین، دوستی وفادار برای ملت ایران بود؛ حضور تاریخی او در مراسم تشییع شهید سلیمانی و اعطای لقب «شهیدالقدس» به ایشان، گواه عمق این دوستی است. ملت ایران خون‌خواهی دوست و مهمان عزیزش را وظیفهٔ ملی و انسانی خود می‌داند که ان‌شاءالله آن را عملی خواهد کرد.

️خانوادهٔ شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت این مجاهد بزرگ قدس شریف را به همهٔ حامیان مقاومت به ویژه ملت مظلوم فلسطین و خانوادهٔ محترم شهید هنیه تسلیت عرض نموده و زندگی ابدی ایشان را در سایۀ رحمت نبیّ مکرّم اسلام محمّد  مصطفی از درگاه احدیت خواستار است.»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124484 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]