چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124148
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

فراکسیون اهل سنت مجلس ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه تاکید کرد که این جنایت تبهکارانه عزم جبهه مقاومت در ایستادگی و مبارزه را مضاعف خواهد کرد.



عبدالحکیم آق ارکاکلی سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس در گفت‌وگو با ایسنا از صدور بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس دوازدهم در محکومیت ترور اسماعیل هنیه خبر داد که متن این بیانیه به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

جنایت ترور آقای اسماعیل هنیه چهره درخشان مقاومت که میهمان مراسم تحلیف در کشورمان بود، بار دیگر چهره کریه رژیم صهیونیستی را به مثابه باندی جنایتکار به جهانیان و همه آزادگان عالم به نمایش گذاشت.

شهید هنیه که بسیاری از اعضای خانواده خویش را نیز در این راه پرافتخار از دست داده، همچون دیگر شهدای مقاومت به آرزوی خویش رسید اما این جنایت تبهکارانه بدون شک عزم جبهه مقاومت را در ایستادگی و مبارزه مضاعف خواهد ساخت.

اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی این اقدام مذبوحانه را محکوم نموده و آن را نشان از ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله رودررو با ملت فلسطین می‌داند و همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، ایران اسلامی و مقاومت، تاوان این جنایت را از عاملان و بانیان آن خواهد گرفت و وعده الهی در این زمینه پایدار و استوار است.»

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124148 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]