چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124146
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه، تمامیت ارضی ایران را نقض کرد

حزب جمهوریت ایران اسلامی با صدور پیام تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با انجام این ترور، تمامیت ارضی ایران را نقض کرد.



به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب،۲۳)

رژیم اشغالگر و جنایکار صهیونیستی بار دیگر باطن پر از خبث خویش را نمایان ساخت و با زیر پا گذاشتن کلیه قوانین و اصول بین‌المللی و حتی اخلاقی، آشکارا دست به نقض تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران زد و یک مهمان دیپلماتیک را بزدلانه ترور کرد.

حزب جمهوریت ایران اسلامی، ضمن محکوم ساختن اقدام این رژیم پلید در به شهادت رساندن فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، خواستار بررسی کامل عوامل احتمالی دخیل در این واقعه توسط نهادهای امنیتی می‌باشد.

این تشکل سیاسی همچنین شهادت آقای اسماعیل هنیه و محافظ ایشان را به جبهه مقاومت، مردم شریف ایران و خانواده معظم این شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نماید.»

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124146 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]