چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124292
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

جرئیات برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه اعلام شد

به گزارش مشرق، در متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: «به استحضار ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند در پی اقدام مذبوحانه و رذیلانه رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس دکتر اسماعیل هنیه، مراسم تشییع پیکر این فرمانده محور مقاومت صبح پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ […]



به گزارش مشرق، در متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: «به استحضار ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند در پی اقدام مذبوحانه و رذیلانه رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس دکتر اسماعیل هنیه، مراسم تشییع پیکر این فرمانده محور مقاومت صبح پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
این مراسم ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و رأس ساعت ۸:۳۰ صبح رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر پیکر این شهید برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز خواهند کرد.
تشییع پیکر این شهید سرافراز پس از اقامه نماز از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تا چهار راه نواب برگزار خواهد شد.
به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رساند درب های دانشگاه تهران از ساعت ۷ صبح برای حضور اقشار مختلف مردم باز خواهد بود.»
آمادگی متروی تهران برای خدمات‌رسانی در مراسم تشییع شهید هنیه
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: این ناوگان آماده ارائه خدمات ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس است.
رضا محمد نژاد ضمن تسلیت به ملت شریف ایران، امت اسلامی، جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین گفت: متروی تهران در روز پنجشنبه ۱۱ مرداد، از ابتدای بهره‌برداری تا پایان مراسم به خصوص در محدوده ایستگاه میدان انقلاب اسلامی تا ایستگاه میدان آزادی در خط ۴، آماده ارائه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع این مجاهد بزرگ است.
خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، برای خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر این شهید اعلام آمادگی کرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ‌ماه از دانشگاه تهران برگزار می‌شود، ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محدوده برگزاری مراسم، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی برای بازگشت شهروندان گرامی به میادین و مبادی اصلی پایتخت اقدام می‌نماید.
با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان انقلاب اسلامی در مقطع زمانی برگزاری مراسم،خط یک اتوبوس‌های تندرو حدفاصل دانشگاه تهران تا تقاطع شهید نواب خدمات رسانی نخواهد داشت.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124292 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]