چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124008
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

اجتماع همدردی با «یاران اسماعیل»؛ امروز ساعت ۱۷ میدان فلسطین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با «تبریک و تسلیت شهادت مجاهد نستوه، فرمانده برجسته مقاومت فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس» اسماعیل هنیه، از مردم برای حضور در اجتماع تجدید عهد و اعلام همبستگی و همدردی با خانواده محترم و یاران و همرزمان وی دعوت کرد.



به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا . شهادت رهبر حماس ، مجاهد نستوه ، فرمانده برجسته مقاومت فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس جناب آقای دکتراسماعیل هنیه که حیات پر افتخار او همواره در راه اعتلای اسلام و مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی سپری گردید اگر چه جانکاه و برای مردم فلسطین، جبهه مقاومت و همه‌ی مسلمان و آزادیخواهان جهان سخت و ناگوار است است اما بی تردید این جنایت رذیلانه ، وحدت وپیوند جبهه مقاومت را در راه تحقق آرمان‌های مقدس جهان اسلام و نابودی استکبار و صهیونیسم بین الملل و باندهای جنایتکار تروریستی مستحکم تر خواهد کرد.

شهادت این مبارز خستگی ناپذیر و خاندان شهیدش خاطره تلخ شهادت حاج قاسم سلیمانی را برای ملت ما تجدید و یقیناٌ ترور مهمان مجاهد و پرچمدار مقاومت و خون پاک ایشان پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر و مبارزات شهید هنیه، همواره چراغ راه مبارزان و مجاهدان راه آزادی و عدالت خواهد بود.

خون پاک این شهید گرانقدر، همچون مشعلی فروزان در مسیر مقاومت و مبارزه با ظلم، روشنایی بخش راه آینده ملت‌های مسلمان و آزادگان خواهد بود و مقاومت فلسطین و امت اسلامی هرگز تا زمان رهایی کامل قدس شریف از پای نخواهند نشست و تیغ تیز غیرت و انتقام بر گلوی منحوس باند جنایتکار صهیونیستی نزدیک تر و عقوبت حمله به ضاحیه لبنان و ریختن خون مهمان را  خواهند دید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد نستوه به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به تمامی امت اسلامی، ملت شریف و مقاوم فلسطین، رزمندگان حماس و جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و تمامی آزادگان و مظلومان جهان، همراه با ملت بزرگ ایران با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهیدان، به ویژه شهید اسماعیل هنیه، تجدید عهد کرده و با اعلام همبستگی و همدردی با خانواده محترم و یاران و همرزمان ایشان در سراسر کشور با برپایی اجتماعات این جنایت شنیع را محکوم خواهند کرد و این اجتماع در تهران امروز چهارشنبه دهم مردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در میدان فلسطین برگزار خواهد شد و  بر ادامه راه مقاومت تا تحقق وعده الهی و پیروزی نهایی تأکید می‌نماید.

از خداوند متعال برای روح بلند این شهید عزیز، علو درجات و همنشینی با پیامبران، صدیقین و صالحان مسئلت داریم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌نماییم. »

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124008 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 43 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]