چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124296
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸

تفرقه‌افکنی در شبکه‌های اجتماعی پس از شهادت اسماعیل هنیه/ کشف رد پای نفاق و موساد پس از یک عملیات تروریستی در تهران

سرویس سیاست مشرق – پس از اعلام خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در شمال شهر تهران، برخی اکانت‌های خاص در شبکه‌های اجتماعی به صورت سازماندهی شده و هماهنگ، محور رسانه‌ای توئیتر فارسی را از محکومیت جنایت صهیونیست‌ها به محکومیت دولت تازه مستقرشده چهاردهم تغییر داده‌اند. این اکانت‌ها […]



سرویس سیاست مشرق – پس از اعلام خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در شمال شهر تهران، برخی اکانت‌های خاص در شبکه‌های اجتماعی به صورت سازماندهی شده و هماهنگ، محور رسانه‌ای توئیتر فارسی را از محکومیت جنایت صهیونیست‌ها به محکومیت دولت تازه مستقرشده چهاردهم تغییر داده‌اند.
این اکانت‌ها که با پوشش و ظاهر انقلابی اما تحت کنترل و سازماندهی مستقیم یا غیرمستقیم منافقین در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، پس از اعلام خبر شهادت، فاز عملیات روانی شبکه‌های اجتماعی را با ایجاد جدال لفظی علیه دولت چهاردهم به دست گرفته و آقای مسعود پزشکیان و اطرافیان ایشان را مسئول مستقیم این حادثه تروریستی در ایران تحلیل کردند.

این اکانت‌ها یک عبارت مشترک با عنوان«روز اول دولت پزشکیان، اسماعیل هنیه ترور شد» منتشر کرده که متاسفانه برخی اکانت‌های داخلی نیز تحت تاثیر این مطالب قرار گرفته و بازنشر کردند.
این چندمین عملیات روانی صهیونیست‌ها و مزدوران فارسی‌زبان آنها در شبکه‌های اجتماعی است که همزمان با یک حادثه تروریستی در داخل ایران، به جای تمرکز بر محکومیت دشمن، انگشت اتهام را به مسئولان کشور نشانه رفته و فضای روانی داخلی را ملتهب می‌کنند.
یکی دیگر از اهداف این عملیات روانی این است که با پوشش اکانت‌های انقلابی، انگیزه انتقام و تصفیه حساب‌ سیاسی در بین کاربران انقلابی ایجاد کنند و فضای روانی با کشمکش‌های تداوم یافته احتمالی از سوی کاربران حقیقی، ملتهب شود.
به همین سبب، دادستانی کل کشور در اطلاعیه‌ای از فعالان رسانه‌ای و مجازی کشور خواست از پرداختن به موضوعاتی که امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند، پرهیز کنند.
براساس این اطلاعیه به دستگاه‌های ذیربط دستور داده شده است ضمن رصد فضای مجازی، رسانه‌ها و یا افرادی که اقدام به شایعه‌پراکنی یا برهم زدن امنیت روانی جامعه می‌کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند. در اطلاعیه دادستانی کل کشور تاکید شده است، افرادی که با اظهارات غیرمسئولانه با انتشار محتوای خلاف واقع، نشر اکاذیب و توهین اقدام به بر هم زدن امنیت روانی جامعه کنند، براساس قانون اقدام خواهد شد.
در ادامه برخی از توئیت‌های منتشر شده در راستای این عملیات روانی را در تصاویر زیر مشاهده کنید:

به نظر می‌رسد خط خبری موساد و نفاق در ساعت‌های پیش رو ایجاد از بین بردن وفاق و اتحاد ملی است، دشمن در تلاش است از فضای تاثرانگیز موجود برای ایجاد اختلاف میان میان اضلاع سیاسی جبهه انقلاب نهایت بهره را ببرد.
هدف از این اختلاف افکنی ایجاد فضای بی اعتمادی در کشور است. یکی از شگردهای منافقین در طول جنگ تحمیلی استفاده از ابزارهای جنگ روانی برای اثرگذاری اجتماعی بود؛ به نظر می‌رسد در طول جنگ ترکیبی اخیر میان موساد و نفاق هم افزایی بیشتری انجام شده است.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124296 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 32 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]