چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124305
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

این اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنم/ شهادت اسماعیل هنیه درخت تناور مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر و سردار مجاهد جبهه مقاومت را تسلیت گفت. مِّنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوُا مَا عاهَدُوا اللّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلوا تَبدِیلا شهادت رهبر پرافتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت «آقای اسماعیل هنیه» که عمر […]



به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر و سردار مجاهد جبهه مقاومت را تسلیت گفت.
مِّنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوُا مَا عاهَدُوا اللّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلوا تَبدِیلا شهادت رهبر پرافتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت «آقای اسماعیل هنیه» که عمر بابرکت خود را در مسیر جهاد فی سبیل الله طی کرد و در این راه از تقدیم اولاد و اَحفادخود نیز دریغ نورزید، بدون تردید برای او فوزی عظیم و فرجامی سعادتمندانه و برای ملت مقاوم و مظلوم فلسطین مایه فخر و مباهات است. بلاشک فقدان شهید هنیه این مجاهد مخلص و آزاده، ثلمه‌ای بزرگ برای مقاومت سرافراز ملت فلسطین در برابر سفاکان و غاصبان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی خواهد بود، اما به‌حول و قوه الهی خون مطهر این شهید والامقام، حماسه ساز می‌شود، افق‌گشایی می‌کند و درخت تناور مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد و آتش خشم ملت مبارز و حماسه ساز فلسطین را در امتداد طوفان الاقصی شعله‌ورتر می‎‌سازد.
عناصر شقی، زبون و جنایتکار دخیل در به شهادت رساندن شهید هنیه بدانند خون مطهر این شهید، شور و خشم و عظمت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌های غاصب را مضاعف گردانده و مورد عقاب و انتقام سخت قرار خواهند گرفت. اینجانب این اقدام بزدلانه تروریستی را محکوم کرده و شهادت شهید هنیه و همراه ایشان را به ملت بزرگ فلسطین، حماس، کلیه گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده مکرم هنیه تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان و همه مجاهدان راه حق غفران واسعه وعلو درجات مسئلت می‌کنم.
غلامحسین محسنی اژه‌ای

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124305 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]