چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124014
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

انبارلویی: اسرائیل طوفان درو خواهد کرد

یک فعال سیاسی با بیان این‌که «شهادت اسماعیل هنیه گامی به جلو برای آزادی قدس خواهد بود»، گفت: اسراییل این پیام را دریافت خواهد کرد که اگر باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد.



سید کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ترور و شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: روز گذشته مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران در مجلس شورای اسلامی با حضور ۸۰ هیئت خارجی برگزار شد. مواضع صریح رئیس‌جمهور در این مراسم در نفی جنایات اسراییل مورد استقبال این هیئت‌های خارجی قرار گرفت و ابراز احساسات نمایندگان ملت نسبت به مواضع بر حق رئیس‌جمهور، پاسخی به حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق او به دلیل ارتکاب جنایت در غزه توسط برخی اعضای کنگره، بود.

وی ادامه داد: در مراسم روز تحلیف تصویر خوبی از امنیت و ثبات  در ایران و ناامنی در اسراییل و حتی آمریکا دیده شد؛ زیرا در محوطه کنگره آمریکا، پرچم فلسطین افراشته شد و ۱۲۹ عضو کنگره هم در آن جلسه نطق نتانیاهو شرکت نکردند. ترور اسماعیل هنیه را می‌توان یک واکنش به ثبات در تهران دانست که آن‌ها خشم و کینه خود را نشان دادند.

این فعال سیاسی افزود: اسرائیل به زودی پاسخ سختی از مقاومت دریافت خواهد کرد؛ به گونه‌ای که پاسخ‌های قبلی مقاومت را فراموش خواهد کرد و این پیام را دریافت خواهد کرد که اگر باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد.

انبارلویی با بیان این‌که «خون شهید اسماعیل هنیه موج جدیدی از خشم و نفرت نسبت به اسرائیل را ایجاد خواهد کرد و گامی به جلو برای آزادی قدس خواهد بود». حدود ۳۰ نفر از اعضای خانواده شهید هنیه در غزه تاکنون توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و آرزوی خود او هم شهادت بود. این شهادت نقطه عطف در مبارزه مردم فلسطین و جبهه مقاوم در مبارزه با صهیونیست‌ها خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124014 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 11 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 42 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 1 ماه پيش [ 0 بازدید ]
اطلاحات 3 سال پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ماه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 2 ماه پيش [ 0 بازدید ]