چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ /
124420
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

واکنش خانواده سردار شهید سلیمانی به شهادت اسماعیل هنیه /عراقچی: رژیم اشغالگر تاوان سختی پس خواهد داد

عباس عراقچی و خانواده شهید سلیمانی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفتند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایلنا نوشته است، سیدعباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

شهادت رهبر شجاع فلسطین، جناب آقای اسماعیل هنیه، در اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی را به ملت بزرگ فلسطین و همه مبارزان جبهه مقاومت تسلیت می گویم. ‌بدون تردید رژیم اشغالگر تاوان سختی پس خواهد داد و البته به هدف شوم خود برای سد کردن راه دولت در ابتدای شروع به کار، نخواهد رسید.

ملت ایران خونخواهی مهمان عزیزش را وظیفهٔ ملی و انسانی خود می‌داند

همچنین خانواده شهید سردار قاسم سلیمانی در پیامی ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

بنابر گزارش ایلنا، در این پیام آمده است: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی مرتکب جنایت شد و میهمان عزیز ملت ایران، قهرمان امت اسلام جناب آقای «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس را که عمر شریفش برای پیروزی ملت مظلوم فلسطین وقف بود، در تهران به شهادت رساند و امت اسلام و جبهۀ مقاومت را داغ‌دار کرد.

️شهید اسماعیل هنیه در همهٔ حوادث تلخ و شیرین، دوستی وفادار برای ملت ایران بود؛ حضور تاریخی او در مراسم تشییع شهید سلیمانی و اعطای لقب «شهیدالقدس» به ایشان، گواه عمق این دوستی است. ملت ایران خون‌خواهی دوست و مهمان عزیزش را وظیفهٔ ملی و انسانی خود می‌داند که ان‌شاءالله آن را عملی خواهد کرد.

️خانوادهٔ شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت این مجاهد بزرگ قدس شریف را به همهٔ حامیان مقاومت به ویژه ملت مظلوم فلسطین و خانوادهٔ محترم شهید هنیه تسلیت عرض نموده و زندگی ابدی ایشان را در سایۀ رحمت نبیّ مکرّم اسلام محمّد  مصطفی از درگاه احدیت خواستار است.»

۲۷۲۱۵

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124420 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]