چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124162
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

فراکسیون اهل سنت مجلس ترور شهید هنیه را محکوم کرد

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکومیت به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: این جنایت تبهکارانه بدون شک عزم جبهه مقاومت را در ایستادگی و مبارزه صدچندان خواهد ساخت.



 به گزارش ایلنا، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی اقدام رذیلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جنایت ترور آقای اسماعیل هنیه چهره درخشان مقاومت که میهمان مراسم تحلیف در ایران بود، بار دیگر تصویر واقعی از چهره کریه رژیم صهیونسیتی که به مثابه باندی جنایتکار از هیچ خونریزی و قتلی فروگذار نیست را به جهانیان و بخصوص ملت مقاوم منطقه به نمایش گذاشت.

شهید هنیه که بسیاری از اعضای خانواده خویش را نیز در این راه پرافتخار از دست داده، همچون دیگر شهدای مقاومت به آرزوی خویش رسید اما این جنایت تبهکارانه بدون شک عزم جبهه مقاومت را در ایستادگی و مبارزه صدچندان خواهد ساخت.

فراکسیون اهل سنت مجلس این اقدام رذیلانه را محکوم و تاکید می کند که همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند، ایران اسلامی و مقاومت، تاوان این جنایت را از عاملان و بانیان آن خواهد گرفت و وعده الهی در این زمینه پایدار و استوار است.

فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124162 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]