چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
123980
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

توکل: نتیجه ترورهای کور هوشیارتر شدن امت حزب الله است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: رفتارهای بزدلانه از سوی رژیم صهیونیستی نشانه حقارت و ناتوانی این رژیم منحوس است.



غلامرضا توکل در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه در تهران، بیان کرد: تجربه نشان داده نتیجه ترورهای کور همواره هوشیارتر شدن و بیدار شدن  امت حزب الله و خاصه جبهه مقاومت بوده که امروز در خط مقدم مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: این رفتارهای بزدلانه از سوی رژیم صهیونیستی نشانه حقارت و ناتوانی این رژیم منحوس است. این رفتارها ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است. به هیچ عنوان این قبیل اقدامات تاثیری در کاسته شدن از عزم جبهه مقاومت ندارد بلکه منجر به افزایش عزم جبهه مقاومت برای نابودی این رژیم کوک کش خواهد شد.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این رفتارها اتحاد و انسجام را در درون جبهه مقاومت برای رسیدن به سر منزل مقصود یعنی نابودی رژیم صهیونیستی افزایش خواهد داد. این ترورهای بزدلانه منجر به اتحاد امت اسلام برای نابودی این رژیم کودک کش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123980 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 19 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 46 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]