چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
123975
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

آیت‌الله جنتی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

دبیر شورای نگهبان با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: جبهه جهانی مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) این شورا با گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد (ع) به روایتی اظهار داشت: امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (س) روایتگران راستین حادثه کربلا بودند و یزیدیان را رسوا کردند.

وی در ادامه شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در پی جنایت تروریستی را به امت اسلامی و به ویژه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه اظهار داشت: جبهه جهانی مقاومت محکم‌تر و با صلابت‌تر از گذشته به مسیرش ادامه خواهد داد. مجاهدان متعلق به این جبهه به فطرت پاک خویش لبیک گفته‌اند و در مسیر آزادگی، جهاد می‌کنند و برای این مجاهدان خداباور، شهادت در راه آرمان‌های‌ مقدس‌شان، رستگاری ابدی است.

آرزوی موفقیت برای نهمین رئیس‌جمهور

دبیر شورای نگهبان همچنین به برگزاری مراسم‌های تنفیذ و تحلیف دکتر مسعود پزشکیان ریاست‌جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: آنچه در ۵۰ روز گذشته در کشور اتفاق افتاد جلوه‌ای از کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی بود.

وی تاکید کرد: با اتکا به قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی می‌توان مشکلات پیش روی کشور را حل کرد.

آیت‌الله جنتی در پایان عنوان کرد: توفیق رییس‌جمهور محترم و همکاران‌شان در خدمت صادقانه به مردم را از خداوند بزرگ خواهانیم و امیدواریم با مجاهدت در جهت تحقق مفاهیم متعالی متن سوگندنامه ریاست‌جمهوری، زمینه‌ساز اعتلای کشور شوند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123975 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]