چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
123978
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

قائم مقام: ترور «اسماعیل هنیه» صدای آزادی خواهان را بلندتر خواهد کرد

نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هیمنه رژیم صهیونیستی و حامیان آن با صدای آزادی خواهان به لرزه درآمده و نابودی هرچه زودتر این رژیم کودک‌کش رقم خواهد خورد.



جمشید قائم مقام در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه در تهران، بیان کرد: شهادت سردار هنیه دوباره برای ما خاطرات تلخ را تداعی کرد اما تاریخ نشان داده که ما همواره با شهادت عزیزان خود قوی تر شده ایم. امروز صدای آزادی خواهی در تمام دنیا به صدا درآمده و ترس آنان از همین موضوع است. می ترسند که گفتمان انقلاب که بیداری و آزادی خواهی همه ملت های دنیا است محقق شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز شاهدیم که در قلب آمریکا و اروپا صدای آزادی خواهی شنیده می شود. قطعا آنها از این می ترسند که این بیداری نابودی آنان را رقم بزند. قطعا هم اینگونه خواهد شد. ان‌شاءالله ملت های مسلمان از خواب بیدار شده و در کنار هم می توانیم این رژیم کودک کش را که امروز همه دنیا انزجار خود را نسبت به آن اعلام کرده است، از روی کره خاکی محو کنیم.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این جنایات منجر به ایجاد وحدتی در عالم خواهد شد که منجر به حذف همیشگی این رژیم کودک کش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123978 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 39 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]