چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124243
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

بروجردی: رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی می‌دهد/شورای امنیت جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی خواهد داد، گفت: باید شورای امنیت سازمان ملل و سازمان همکاری‌ اسلامی جلسات فوق‌العاده‌ای درباره ترور شهید اسماعیل هنیه تشکیل داده و ایران هم خواستار صدور قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی شود.



علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به مقام معظم رهبری، رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت و خانواده اسماعیل هنیه گفت: به عنوان یکی از نمایندگان مردم به شدت این جنایت بزدلانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنم؛ بدون تردید این جنایت پاسخ جدی و قاطعانه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که این جنایت علیه همه ساختارهای امنیتی جهان است، شورای امنیت سازمان ملل در این باره مسئولیت دارد لذا انتظار می‌رود دبیرکل سازمان ملل جلسه فوق‌العاده‌ای اعلام کند، ایران هم به عنوان کشور میزبان متقاضی تشکیل جلسه‌ای برای صدور قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جنایت رژیم صهیونیستی مسبوق به سابقه است؛ شهید فخری‌زاده شهید هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی ترور شد پس این‌که تروریسم رسمی دولتی در حاکمیتی ولو نامشروع، غیرقانونی و جنایتکار شکل گیرد، پدیده بسیار ناهنجار و زشتی در عرصه جهانی است و باید شورای امنیت سازمان ملل آن را محکوم کند و در صدور قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی پیشقدم شود.

بروجردی تاکید کرد: با توجه به این‌که شهید هنیه از چهره‌های برجسته جبهه مقاومت و جهان اسلام بود و دهها سال علیه رژیم صهیونیستی مقاومت و مبارزه کرد و حتی تعدادی از اعضای خانواده‌اش در این راه به شهادت رسیدند، باید سازمان همکاری اسلامی هم جلسه فوق‌العاده‌ای در گام اول در سطح وزرای خارجه و در گام بعدی در سطح سران کشورها تشکیل دهند.

وی همچنین بیان کرد: باید کشورهای اسلامی علاوه بر محکومیت جدی رژیم صهیونیستی روابط‌ اقتصادی و تجاری را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی خواهد داد

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مجلس در مقابل ترور اسماعیل هنیه گفت: کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل داده و موضوع را بررسی کرده و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود. در سطح دیپلماسی پارلمانی نیز باید رئیس مجلس شورای اسلامی تماس‌هایی با روسای مجالس اسلامی و جهانی داشته باشد و پیام رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

بروجردی ادامه داد: باید تحرک گسترده و متناسبی با ابعاد فاجعه داشته باشیم چون آقای هنیه مهمان ما بود و وظیفه ما هم این است که برای ایشان سنگ‌تمام بگذاریم و پاسخی در حد عملیات وعده صادق را تکرار کنیم. قطعا رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی خواهد داد و باید بدانند که مسیر جنایات و خباثتش هموار نیست.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124243 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]