چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
124213
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

باقری: ایران بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید دارد

سرپرست وزارت خارجه در پی شهادت اسماعیل هنیه در پیامی نوشت: جمهوری اسلامی ایران این اقدام مجرمانه نفرت‌انگیز را به شدیدترین وجه ممکن محکوم نموده و بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید.



به گزارش ایسنا، «علی باقری» در پیامی در شبکه ایکس نوشت: ترور بزدلانه رهبر پرافتخار مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه، یار دیرین شهید قدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم و مقاومت قهرمان فلسطین، جهان اسلام و همه انسان‌های آزادی‌خواه را در مسیر پرعزت جهاد علیه اشغالگری و نسل کشی، مصمم‌تر خواهد ساخت.

شهید هنیه، به عنوان یکی از رهبران ملت فلسطین و طلایه‌دار مبارزه مشروع برای احقاق حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین، مهمان رسمی مردم و دولت ایران در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایرانیان بود و اقدام تروریستی مافیای تروریستی حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین،

نقض فاحش اصول و قواعد حقوق بین‌الملل، منشور ملل متحد و بی‌حرمتی به امنیت‌ ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی ایران این اقدام مجرمانه نفرت‌انگیز را به شدیدترین وجه ممکن محکوم نموده و بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید.

شورای امنیت سازمان ملل باید به مسئولیت خود برای مقابله با تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به واسطه اقدامات مستمر تروریستی و تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل عمل نماید.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 124213 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 10 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]