چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
123913
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۴۹

تاکید ایران بر حق مشروع لبنان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت خارجه ایران با تاکید بر حق مشروع دولت، ارتش و مقاومت لبنان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، مسئولیت گسترش دامنه تنش و بحران در منطقه را متوجه تل‌آویو و واشنگتن دانست.



به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در بیروت را شدیدا محکوم کرد.

طبق آخرین گزارش‌ها، الجزیره به نقل از یک منبع بیمارستانی خبر داده در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، سه نفر شهد و ۲۵ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه هدف قرار دادن بیروت را پذیرفت و مدعی شد این حمله در پاسخ به حمله «مجدل شمس» انجام شده است.

حزب‌الله هرگونه دست‌داشتن در حمله به مجدل شمس در منطقه جولان اشغالی که به کشته‌شدن ۱۲ نفر منجر شد را رد کرده است.

«ناصر کنعانی» ارتکاب این حمله توسط رژیم صهیونیستی را نقض آشکار حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی و منشور ملل متحد دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: اقدام رذیلانه و جنایت‌آمیز باند جنایتکار صهیونیستی در منطقه ضاحیه بیروت، قطعا نمی‌تواند فرزندان غیور ملت و مقاومت سرافراز لبنان را از ادامه مسیر شرافتمندانه حمایت از مظلومان فلسطینی و ایستادگی در مقابل خوی تجاوزگری رژیم آپارتاید اسرائیل باز دارد.

کنعانی با تاکید بر حق مشروع دولت، ارتش و مقاومت لبنان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی، مسئولیت گسترش دامنه تنش و بحران در منطقه را متوجه رژیم جعلی اسرائیل و دولت آمریکا دانست و از جامعه بین‌المللی و شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست سریعا به مسئولیت خود در قبال تهدیدات رژیم اسرائیل علیه امنیت لبنان و صلح و ثبات و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدای این حمله تجاوزکارانه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، با دولت و ملت لبنان ابراز همدردی و همبستگی کرد.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123913 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]