سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123489
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

حضور رسانه های کشورهای مختلف برای پوشش مراسم تحلیف رئیس جمهور

اصحاب رسانه از کشورهای مختلف دنیا برای پوشش تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.



به گزارش ایسنا، مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. 

به گفته علیرضا شریفی، رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، نمایندگانی از ۸۶ کشور متشکل از ۱۰۴ هیات و سازمان های بین المللی حضور پیدا خواهند کرد. 

خبرنگاران و اصحاب رسانه از کشورهای مختلف دنیا نیز برای پوشش این رویداد مهم خبری راهی بهارستان شده اند. بیش از ۶۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلمبردار از رسانه های داخلی و خارجی  این رویداد مهم خبری را پوشش خواهند داد. 

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123489 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]