سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123397
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

پولادی: مجلس بر اساس شاخص های رهبر انقلاب با دولت جدید تعامل خواهد داشت

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرموده‌ های رهبر انقلاب مجلس باید تعامل خوبی با دولت چهاردهم داشته باشد، اما فراموش نکنیم که ویژگی هایی که رهبر انقلاب برای معرفی وزرا اعلام کردند باید در دستور کار رییس جمهور منتخب قرار بگیرد. مجلس دوازدهم نیز قطعا مطابق با این شاخص‌ها به وزرای معرفی شده رای اعتماد می‌دهد.



کامران پولادی، نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا درباره ویژگی های کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد:‌  همان طور که مقام معظم رهبری شاخصه های مدیران دولت چهاردهم را یادآور شدند و ویژگی هایی مانند صادق بودن، انقلابی بودن، فعال بودن و… بیان کردند، آقای پزشکیان نیز با توجه به این شاخصه ها باید وزرای خود را انتخاب کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مهمترین وظیفه مجلس رسیدگی به کابینه ای است رئیس جمهور چهاردهم معرفی می کند. طبق فرموده‌ های رهبر انقلاب مجلس باید تعامل خوبی با دولت چهاردهم داشته باشد، اما فراموش نکنیم که ویژگی هایی که رهبر انقلاب برای معرفی وزرا اعلام کردند باید در دستور کار رییس جمهور منتخب قرار بگیرد. مجلس دوازدهم نیز قطعا مطابق با این شاخص‌ها به وزرای معرفی شده رای اعتماد می‌دهد.

پولادی در پایان یادآور شد: موضوع فراجناحی بودن کابینه دولت چهاردهم نیز حائز اهمیت است؛ یعنی معیار انتخاب وزرای دولت جدید باید شایسته سالاری باشد و این که فرد شایسته از کدام جناح و نگاه سیاسی برخوردار است، نباید مانع انتخاب او شود. این نکته ای است که رهبر انقلاب در دیدارهای اخیر با رئیس جمهور منتخب یادآور شده اند و کشور را از دو قطبی دور کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123397 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]