سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123595
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

حضور ۱۱۰ هیئت خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور از حضور نمایندگان ۸۸ کشور در مراسم تحلیف رئیس جمهور در بهارستان خبر داد.



به گزارش ایسنا، علیرضا شریفی در حاشیه صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات برگزاری آئین تحلیف رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: همان طوری که در گزارش نیز اشاره شد، امروز تهران میزبان هیئت های مختلفی از کشورهای جهان است. 

وی در ادامه اظهار کرد: مجموع هیئت هایی که تا به الان اعلام آمادگی کردند و بخشی از آنها نیز وارد کشور شدند و بخشی دیگر نیز تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهند شد، بالغ بر ۸۸ کشور، ۱۰ سازمان بین المللی و در مجموع ۱۱۰ هیئت خارجی است که در کشور حضور پیدا کرده و ما میزبان آنها هستیم. 

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: در این مراسم مهمانان داخلی نظیر اعضای شورای نگهبان، روسای قوا و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند. مطابق اصل قانون ریاست محترم جمهوری در جلسه علنی مجلس و در حضور نمایندگان مراسم سوگند را انجام خواهد داد.

وی در ادامه تاکید کرد: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس امروز بعد از نواخته شدن زنگ جلسه علنی مجلس توسط ریاست مجلس آقای قالیباف، در ابتدا سخنرانی ایشان را داریم سپس سخنرانی آقای اژه ای ریاست محترم قوه قضائیه انجام خواهد شد. سپس مراسم سوگند ریاست جمهوری انجام خواهد شد. در انتها نیز سخنرانی آقای پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد. 

شریفی افزود: امروز ما شاهد حضور خبرنگاران عزیز از داخل و خارج  کشور هستیم. حدود ۶۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خواهند داد. این مراسم باشکوه به صورت مستقیم مخابره خواهد شد. همین جا از زحمات همه عزیزان قدردانی می کنم. جا دارد از مردم عزیز نیز بابت صبر و همراهی و بزرگواری آنان تشکر کنم. 

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123595 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 46 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]