سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123282
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۷

اعتراض دانشجویان به حضور رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک

به گزارش مشرق، جمعی از دانشجویان تهرانی و جامعه ورزشی امشب در اعتراض به حضور نمایندگان ورزشی رژیم صهیونیستی در المپیک ۲۰۲۴ در میدان فلسطین تجمع کردند. این دانشجویان و ورزشکاران با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا و شعارهایی در دفاع از مردم غزه و با در دست داشتن پلاکاردهایی […]



به گزارش مشرق، جمعی از دانشجویان تهرانی و جامعه ورزشی امشب در اعتراض به حضور نمایندگان ورزشی رژیم صهیونیستی در المپیک ۲۰۲۴ در میدان فلسطین تجمع کردند.
این دانشجویان و ورزشکاران با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا و شعارهایی در دفاع از مردم غزه و با در دست داشتن پلاکاردهایی با متون انگلیسی با مضمون «ورزش جای جنایت نیست، نسل کشان جایی در ورزش ندارند و نهادهای بین‌المللی بی تفاوت به نسل کشی باید محاکم شوند» شعارهایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند.

همزمان با برگزاری المپیک حامیان مردم مظلوم فلسطین در سرتاسر جهان با به راه انداختن هشتگ «اسرائیل را از المپیک پاریس بیرون کنید» خواستار اخراج نمایندگان رژیم صهیونیستی از این مسابقات شدند. فعالان دانشجویی و ورزشی ایران نیز طی روزهای گذشته با برپایی تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123282 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 3 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]