سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123517
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

۸۶ کشور در مراسم تحلیف رئیس جمهور حضور دارند

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس با حضور ۸۶ کشور شامل ۱۰۴ هیأت و سازمان‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.



به گزارش ایلنا، علیرضا شریفی  معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف صبح امروز درباره برگزاری این مراسم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس با حضور ۸۶ کشور شامل ۱۰۴ هیئت و سازمان‌های بین‌المللی و همچنین مهمانان داخلی و نمایندگان عزیز مردم ایران در صحن علنی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل صادره از طرف محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ستاد تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکیل شد که کمیته‌های مختلفی داشت.

شریفی افزود: دستگاه‌های بیرونی بسیار زحمت کشیدند و همراهی کردند و برنامه‌ای که امروز برگزار می‌شود زحمات بسیاری از بخش‌ها ازجمله همکاران و کمیته‌های ما در داخل مجلس و هم نهادها و وزارتخانه‌های مربوطه در کشور است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف بیان کرد: برنامه بعدازظهر با حضور مهمانان در صحن علنی برگزار می‌شود. البته به‌دلیل محدودیت فضا مهمانان داخلی کمتر دعوت شدند.

معاون اجرایی مجلس گفت: به‌دلیل دعوتی که قالیباف از رؤسای جمهور و رؤسای مجلس انجام داد، تعداد هیئت‌هایی که امروز در صحن علنی میزبانشان هستیم زیاد است و بیشتر فضای صحن علنی به مهمانان خارجی اختصاص پیدا کرده. البته مهمانان داخلی که دعوت شدند در همین فضاها مستقر می‌شوند و نمایندگان هم سر جای خود حضور دارند.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123517 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا چند لحظه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 6 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]