سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123513
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

آماده‌سازی محوطه پیرامونی مجلس همزمان با مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری

شهرداری منطقه ۱۲ تهران همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب مردم، اجرای تمهیدات و اقدامات خدمات شهری، فرهنگی، ترافیکی و عمرانی را در محدوده مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار داد.



به گزارش ایلنا، بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲،  در همین راستا معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با استقرار ۲۰ دستگاه خودرو واترجت وتانکر و ۳۵۰ نیروهای پاکبان از روز قبل شستشو، لایروبی انهار و پاکسازی محور شهید مصطفی خمینی، جمهوری، بهارستان و ۱۷ شهریور را انجام داده و اداره زیباسازی منطقه نیز  رنگ آمیزی نرده ها، جداول و جداره های نا زیبا را اجرایی کرد. همچنین با توجه به حضور سران کشوری، لشکری و مقامات ارشد کشورهای خارجی در این مراسم ، ضمن بازبینی دوربین های امنیتی منطقه، اکیپ های ترافیکی با همکاری پلیس راهور در زمینه نصب بنر برای عدم توقف و پارک خودروها ، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و  هدایت مسیر و ایمنی تردد اقدام کردند. 

اجرا و احیای  ۷ و نیم کیلومتر خط کشی محوری در  خیابان های آقاجانلو، مجاهدین و مصطفی خمینی و شریف رضی و ۱۵۰ متر بلوک بلوک عابر پیاده در محور مجاهدین اسلام  تقاطع آجانلو از دیگر اقدامات حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ در این راستا بود.

در راستای پیش بینی های ترافیکی، عملیات جاگذاری نیوجرسی به منظور انسداد مسیرهای فرعی منتهی به محل برگزاری مراسم تحلیف نیز توسط این معاونت اجرایی شد.

همچنین در راستای تسهیل در عبور و مرور مدعوین این مراسم روکش آسفالت محورهای منتهی به مجلس و درزگیری ۹ هزار متر طول محور مصطفی خمینی نیز در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفت. 

شایان ذکر است به گفته رئیس پلیس راهور تهران سه شنبه نهم مردادماه  از ساعت ۸ صبح توقف خودرو در خیابان‎های اطراف مجلس و از ساعت ۱۴ هرگونه تردد خودرو و موتور سیکلت در این محدوده ممنوع است و متروی میدان بهارستان از ساعت ۱۴ تا ۱۹ مسافرگیری نخواهد داشت.

مراسم تحلیف رئیس جمهور امروز سه شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی با حضور سران کشوری و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123513 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 12 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]