چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ /
123401
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

خرازی: ادعای اسرائیل در انتساب حادثه جولان به حزب‌الله، توطئه‌ای بیش نیست

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ادعای اسرائیل در انتساب حادثه جولان اشغالی به حزب الله را مضحک دانست.



به گزارش ایسنا، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت و گویی اظهار داشت: ادعای اسرائیل درباره حادثه جولان اشغالی تکرار ادعای او پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت ۵۰۰ غیرنظامی از جمله زنان و کودکان مظلوم است که مقاومت فلسطینی را عامل آن معرفی کرد.

وی افزود : اینک نیز اسرائیل با ادعای اینکه حزب الله عامل حمله به جولان اشغالی بوده است قصد دارد جنگ را گسترش دهد. ادعای اسرائیل از آن جهت مضحک است که اهالی جولان اشغالی خودشان مخالف رژیم صهیونیستی اند و عکس‌های بشار اسد را بر در و دیوار شهر برافراشته‌اند. آنها دیروز نیز در جریان بازدید نتانیاهو از منطقه، علیه او تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. چگونه ممکن است حزب الله به عنوان متحد سوریه، اهالی وفادار جولان متعلق به سوریه را بمباران کند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: این توطئه ای بیش نیست و اسرائیل باید بداندکه  اگر دست به این قمار بزند با پاسخ های شدیدی روبرو خواهد شد. بهترین چاره برای نتانیاهو خاتمه جنگ وحشیانه غزه است، زیرا با ادامه جنگ و گسترش آن جز ویرانی و کشتار چیزی نصیبش نخواهد شد.

انتهای پیام 

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123401 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
عصرایران 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 31 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 59 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 60 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]