دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
123167
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام تنها راه برون رفت از تنگناهاست

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی در پیامی ضمن تبریک به محمدرضا عارف تاکید کرد گام برداشتن در راه پرفراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام، تنها راه برون‌رفت از تنگناهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.



به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا عارف زیدعزه

با سلام و احترام؛

انتخاب شایسته جنابعالی را به معاونت اول ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

رجاء واثق دارم با عنایت به خصائص ارزشمند اخلاقی، مدارج برجسته علمی، تجارب طولانی و موفق در مدیریت نهادهای مهم و کلیدی اجرایی و آموزشی کشور در انجام شایسته این مسئولیت خطیر از بهترین توفیقات الهی برخوردار باشید.

گام برداشتن در راه پر فراز و نشیب اجرایی و عملیاتی کردن سیاستهای کلی نظام که تنها راه برون رفت از تنگناهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و همواره ریاست محترم جمهوری اسلامی بر آن اصرار و تأکید داشته اند مرهون نقشه راه واقع‌بینانه ای می‌باشد که از بالاترین پشتوانه علمی و کارشناسی برخوردار بوده و نخبگان علمی و سیاسی کشور بر آن اجماع داشته باشند و مدیران کارآزموده، عالم و متعهد به ارزشهای اسلام و انقلاب و برخوردار از بالاترین سطح عزم و انگیزه با انسجام  و هماهنگی کامل عهده دار انجام این مهم گردند.

امیدوارم با عنایت ویژه و هدایت مقام معظم رهبری و راهبری رئیس جمهور محترم از تمام ظرفیت سیاسی، علمی و اجرایی کشور، مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی برای تحقق این رسالت و مسئولیت خطیر استفاده نمائید و مشمول دعای مستجاب حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه باشید.

والسلام علیکم و رحمت الله

سید محمد حسن ابوترابی  

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123167 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 45 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]