دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
122969
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

نثاری: رئیس جمهور از تمام ظرفیت ها با روحیه جهادی استفاده کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باتوجه به شرایطی که امروزکشور دارد، زمان خیلی کم بوده و لازم است که رئیس جمهور از تمام ظرفیت ها با روحیه جهادی استفاده کند.



علیرضا نثاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در تنفیذ چهاردهم بیان کرد: در سال ۹۹ شعار سال توسط مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری شد. چهار سال بعد مقام معظم رهبری بار دیگر شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرد. امروز نیز رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر کار جهادی و استفاده از ظرفیت همه مردم اشاره داشتند.

وی اظهار کرد: حتما اقدامات موثر با حضور و مشارکت مردم رقم خواهد خورد. روحیه جهادی و عملکرد جهادی دو مولفه راهگشا است. در طول تاریخ انقلاب هر کجایی که مسئولان ما جهادی عمل کردند، ما نتیجه گرفتیم. باتوجه به شرایطی که امروزکشور دارد، زمان خیلی کم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید رئیس جمهور از تمام ظرفیت ها با روحیه جهادی استفاده کند. مسئولیت قوه مجریه با رئیس جمهور است. مردم از رئیس جمهور انتظار دارند. رئیس جمهور در وهله اول باید شخصا به استفاده از ظرفیت مردمی با روحیه جهادی باور داشته باشد و خودش به این شکل عمل کند.

وی تاکید کرد: با روحیه ای که از آقای پزشکیان سراغ داریم قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد. امیدوار هستیم تیمی که به عنوان کابینه رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد از همین خصلت برخوردار باشند. هم کارآمد بوده و هم جهادی به مسائل ورود پیدا کنند.

وی افزود: اِن شالله در فرصتی که برای خدمت به مردم فراهم شده است شاهد خیر، برکت و خدمات به مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122969 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
اسپوتنیک 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 14 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 15 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 16 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 17 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]