سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123210
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

هوانیروز ارتش آماده و توانمندتر از گذشته است

امیر سرتیپ دوم خاموشی، گفت: با همت تمامی کارکنان هوانیروز ارتش، این یگان امروز آماده و توانمندتر از گذشته است و توانایی و اقتدارش نسبت به قبل، قابل مقایسه نیست.



به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ‌دوم سید قاسم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: بحمدلله با لطف خدا و با همت تمامی کارکنان هوانیروز ارتش، این مجموعه نظامی امروز آماده و توانمندتر از گذشته است و توانایی و اقتدارش نسبت به قبل، قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه نگهداری و تعمیر هوایی در هوانیروز ارتش، بر اساس سلسله مراتب مورد تأکید تمامی فرماندهان، به‌ خصوص فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است، اظهار کرد: در برنامه‌هایی نظیر همایش نگهداری و تعمیر هوایی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، ضمن اینکه عملکرد سالانه این یگان نظامی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد، به دنبال راهکارهایی هستیم تا عیوب و نواقص گذشته را برای سال آینده، توسط متخصصین، با ایجاد یک راهبرد مناسب، برطرف کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در این راه باید سامانه‌ها را ارتقا دهیم؛ چرا که سیستم نگهداری و تعمیر بالگرد، بسیار پیچیده است و نیاز به توانمندی خاصی دارد که در این راه از تجارب پیشکسوتان هوانیروز در حوزه نگهداری و تعمیر هوایی و کارشناسانی که در این عرصه نقش خوش درخشیدند، استفاده می‌کنیم و اطلاعات و یافته‌ها را به متخصصین نگهداری و تعمیر هوایی در پایگاه‌های هوانیروز در سراسر کشور منتقل خواهیم کرد.

امیر سرتیپ‌دوم خاموشی در پایان با اشاره به برگزاری نوزدهمین همایش نگهداری و تعمیر هوایی در هوانیروز به میزبانی پایگاه هوانیروز مشهد، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در این همایش یگان‌ها و نفرات برتر کشوری در حوزه نگهداری و تعمیر مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند تا برای رقابت در دوره‌های بعد که بین پایگاه‌های هوانیروز در سرتاسر کشور صورت می‌گیرد و ادامه مأموریت در این حوزه بین کارکنان نگهداری و تعمیر ایجاد انگیزه‌ کند.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123210 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]