دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
123032
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

توقیف یک نفتکش متخلف با ۹ خدمه هندی در شمال خلیج فارس

روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۹ خدمه در آب‌های شمال خلیج فارس حوالی میدان نفتی آرش توسط رزمندگان این منطقه خبر داد.



به گزارش ایلنا، روابط عمومی منطقه سوم دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۹ خدمه در آب‌های شمالی خلیج فارس با حکم مقام قضایی توسط رزمندگان این منطقه خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند به فضل الهی با اشراف و رصد دقیق اطلاعاتی رزمندگان منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبحگاه جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳ ساعت  یک فروند نفتکش با نام تجاری pearl g با پرچم کشور آفریقایی توگو و مالکیت شخصی عراقی ساکن دبی امارات در شمال خلیج فارس حوالی میدان نفتی آرش درحال بارگیری سوخت قاچاق از لنجهای ایرانی، با حکم مقام قضایی توقیف گردید.

برآوردهای اولیه حکایت از حداقل ۷۰۰ هزار لیتر نفت قاچاق همراه این نفتکش دارد.

 این نفتکش همراه با ۹ خدمه آن که دارای ملیت‌ هندی هستند به لنگرگاه امام خمینی (ره)  منتقل و تحت نظارت است .

روابط عمومی منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123032 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
مشرق 36 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 37 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 38 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 39 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 40 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 41 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
مشرق 43 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]