سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
123131
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

قرارگاه خاتم‌الانبیا نیرو‌های مسلح را برای جنگ در آینده آماده می‌کند

رئیس مرکز آموزش قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) وظیفه هدایت نیرو‌های مسلح در زمان جنگ را به عهده دارد و موظف است که نیرو‌های مسلح را برای جنگ در آینده آماده کند.



به گزارش ایلنا، رئیس مرکز آموزش قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبد‌های اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نزاجا اظهار داشت: قرارگاه مرکزی خاتم وظیفه هدایت نیرو‌های مسلح در زمان جنگ را به عهده دارد و موظف است که نیرو‌های مسلح را برای جنگ در آینده آماده کند.

سردار چهارباغی افزود: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) این روز‌ها وظیفه ارزیابی نیرو‌های مسلح را به عهده دارد و این کار را انجام می‌دهد و ترکیبی از همه نیرو‌های مسلح در قرارگاه حضور دارند.

وی گفت: ارزیابی‌های خوبی از آموزش در نیروی زمینی دارم که نسبتاً کامل هم بود و زحمات و تلاش‌های برادران عزیزم را از نزدیک مشاهده کردم.

رئیس مرکز آموزش قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه کار آموزشی بسیار سخت و پیچیده است، تصریح کرد: هر کجا برای ارزیابی می‌رویم، آثار آموزش را در نقاط مختلف ایران اسلامی می‌بینیم. از یک سرباز تا فرمانده باید برای آموزش برنامه‌ریزی داشته باشد تا کار‌ها به خوبی پیش برود.

سردار چهارباغی تاکید کرد: رقابت‌های نظامی سپهبد‌های اخلاص و هرگونه آموزش قطعاً تأثیرگذار است و نتیجه آن را در میدان می‌بینیم.

 

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 123131 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایسنا 1 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 42 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 44 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 53 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]