دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳ /
122632
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

ابطحی: عارف بهترین انتخاب برای معاون اولی پزشکیان است

«عارف بهترین انتخاب برای معاون اولی پزشکیان است. قدرت اجرایی بی‌سروصدا و بالایی دارد. از بن دندان اصلاح طلب است. توانایی به کار گیری همه توان کشور، برای حل مشکلات مردم دارد. تیم اقتصادی دولت با او هماهنگ هستند.»



محمد علی ابطحی، فعال سیاسی، با انتشار تصویری از محمدرضا عارف و سید محمد خاتمی در کانال تلگرامی خود، نوشت:
عارف بهترین انتخاب برای معاون اولی پزشکیان است. قدرت اجرایی بی‌سروصدا و بالایی دارد. از بن دندان اصلاح طلب است. توانایی به کار گیری همه توان کشور، برای حل مشکلات مردم دارد. تیم اقتصادی دولت با او هماهنگ هستند.
وزانت اداره دولت را دارد و به پزشکیان فرصت بیشتری می‌دهدکه بتواند برنامه‌های کلانش را برنامه ریزی کند. به تجربه و خطا نیاز ندارد. واقعا من وهمکارانش در طول این سالهای دوستی بر سعه صدر، بی‌توجهی به حواشی، باوربه مردم، آرامش، داستن سواد علمی و فنی، و تیزهوشی ویژه‌اش می‌توانیم گواهی دهیم.
مبارک باشد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122632 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
اسپوتنیک 13 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 18 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 19 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 20 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 21 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 22 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 23 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]