سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳ /
122646
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

وفاق ملی یا دولت وفاق ملی

به گمانم رئیس جمهور خوب می‌داند برای ایجاد وفاق ملی باید فراتر از دولت رایزنی و گفتگو کند.



این یادداشت ارسالی از مخاطبان فرارو است.
مرتضی دارایی؛ دکتر پزشکیان چندین بار است در سخنرانی‌های خود از دولت وفاق ملی سخن می‌گوید. در این مورد نکاتی قابل ذکر است.
در اینکه دکتر پزشکیان آدم صادقی هست شکی نیست، او فیلم بازی نمی‌کند، خودش هست و خودش. از اینکه بر مدار عقلانیت و آنچه سال‌ها تجربه کرده و دیده است و فکر می‌کند درمان کشور است، سخن می‌گوید هم شکی نیست.
دکتر پزشکیان به جای گفتن دولت وفاق ملی که اصلا شعار انتخاباتی ایشان نبوده است، باید بگوید دولت ایشان برای موفقیت نیاز به وفاق ملی دارد. این دو با هم کلی فرق دارند.
دکتر پزشکیان هنوز تعریفی از دولت وفاق ملی نکرده و ما نمی‌دانیم منظورش چیست؟! حداقل بنده نمی‌دانم؟!
دکتر پزشکیان باید بداند این آخرین فرصت بود که مردم به ایشان و آقای خاتمی و جبهه‌ی اصلاحات و حتی انتخابات دل بستند و فرصت اشتباهی وجود ندارد.
رئیس جمهور باید بداند مبادا یادش برود که پایگاه اجتماعی او چه کسانی و چه طیفی بودند. به گمانم در روز جشن سپاس و تقدیر از فعالان ستاد مرکزیش، موارد زیادی دستگیرش شد.
امیدوارم ییس جمهور دانشمند و صادق بداند که برای ایجاد وفاق ملی، شایستگان شرافتمند همراه را از یاد نبرد؛ که اگر دل ایشان بشکند جمع کردنش سخت و شاید نشد خواهد بود.
به گمانم رئیس جمهور خوب می‌داند برای ایجاد وفاق ملی باید فراتر از دولت رایزنی و گفتگو کند.
وفاق ملی باید حول توسعه‌ی ایران شکل بگیرد و برای این مهم شرافتمندان شایسته باید در مسند امور بنشینند.
دکتر پزشکیان باید بداند وفاق ملی با حضور نمایندگان و سهمیه‌هایی از دیگران در دولت شکل نخواهد گرفت. او نباید خودش را گول بزند.
به پندار و کردار دکتر پزشکیان اعتماد کرده‌ایم و می‌دانیم او هیچوقت مردم را فراموش نخواهد کرد.
به انتخاب‌ها و انتصاب‌های رئیس جمهور از جمله انتخاب دکتر محمدرضا عارف به عنوان معاون اول با تجربه و دانش فراوان اعتماد کرده و حمایت می‌کنیم.
امیدواریم با منش‌ها و روش‌های صادقانه و عاقلانه‌ رئیس جمهور محترم، وفاق و آشتی ملی شکل بگیرد.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122646 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 33 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 34 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 35 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 47 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 54 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 58 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]