پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
122484
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

چه کسانی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شرکت می‌کنند؟!

تا بعد از ظهر امروز شنبه، حضور ۷۰ هیئت خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری قطعی شده است.



تا بعد از ظهر امروز شنبه، حضور ۷۰ هیئت خارجی از مقامات کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان قطعی شده است.
به گزارش ایسنا، براین اساس ۱۰ هیئت به ریاست روسای جمهور و نخست وزیران کشور‌های مختلف، ۱۵ هیئت به ریاست رؤسای مجالس کشور‌های مختلف، ۱۶ هیئت به ریاست معاونین رئیس جمهور، معاونین نخست وزیر، نایب روسای مجالس و وزرای کشور‌های مختلف، ۱۷ هیئت به ریاست فرستادگان ویژه، دبیران کل و سفرا و ۱۲ هیئت نیز به ریاست سفیران مقیم یا غیرمقیم کشور‌ها در مراسم تحلیف رئیس جمهور که عصر سه‌شنبه در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 122484 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 26 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 27 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 29 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 30 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 51 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 52 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 56 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 57 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]