پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ /
121893
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

نخست‌وزیر عراق در مراسم تحلیف پزشکیان شرکت می‌کند

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دعوتنامه رسمی دریافت کرده و به این دعوتنامه برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران پاسخ مثبت داده است. السودانی هفته آینده وارد تهران می‌شود و در مراسم تحلیف پزشکیان که روز سه‌شنبه آینده در در پارلمان ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.



یک مقام وزارت خارجه ایران خبر داد السودانی برای شرکت در مراسم تحلیف پزشکیان به تهران سفر می‌کند.
به گزارش ایسنا، یک منبع ارشد در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه گفت که «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور جدید ایران شرکت خواهد کرد.
این منبع به رسانه عراقی «بغداد الیوم» گفت: «محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دعوتنامه رسمی دریافت کرده و به این دعوتنامه برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران پاسخ مثبت داده است.»
این منبع افزود: «السودانی هفته آینده وارد تهران می‌شود و در مراسم تحلیف پزشکیان که روز سه‌شنبه آینده در در پارلمان ایران برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد».
پیش از این «مجتبی یوسفی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور پنج رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس در مراسم تحلیف پزشکیان خبر داده بود.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121893 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 24 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 25 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 28 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
دولت بهار 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 48 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 49 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 50 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 55 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]