یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
121345
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۷

پزشکیان: نیامدیم به مردم دستور بدهیم/ اگر بی‌اعتمادی ایجاد شده من، روحانیت و صدا و سیما مسئولیم

«نیامدیم به مردم دستور دهیم آمدیم خدمتگزار مردم باشیم و در چارچوب سیاست‌های رهبری و قانون، کشور به رتبه اول منطقه را تبدیل کنیم. این کار انسان‌های با علم و ایمان و همراهی می‌خواهد باید دست به دست هم دهیم ایران را سربلند در دنیا به رخ همه بکشیم.»

رئیس‌جمهور منتخب گفت: در هر تصمیم سختی که خواستیم بگیریم باید مراقب باشیم قشری که آسیب پذیر و محروم است زیر دست و پای ما له نشوند و صدمه نبیند این اصلی است که به هیچ وجه من به عنوان مسئول نمی‌پذیرم تصمیم من به بهانه رشد و توسعه باعث له شدن یک عده شود نمی‌توانم رشد اقتصادی را به هر قیمتی جلو ببرم.
به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در جلسه شورای عالی استان‌ها عنوان کرد: در هر تصمیم سختی که خواستیم بگیریم باید مراقب باشیم قشری که آسیب پذیر و محروم است زیر دست و پای ما له نشوند و صدمه نبیند این اصلی است که به هیچ وجه من به عنوان مسئول نمی‌پذیرم تصمیم من به بهانه رشد و توسعه باعث له شدن یک عده شود نمی‌توانم رشد اقتصادی را به هر قیمتی جلو ببرم.
وی افزود: ما می‌توانیم به همدیگر کمک کنیم. اگر در شهر بی‌اعتمادی ایجاد شده شما هم مسئولید من هم مسئولم روحانیت و صدا و سیما هم مسئول است هر کسی در سیطره خود باید پاسخگو باشد.
رئیس‌جمهور منتخب تاکید کرد: تشکر می‌کنم از حضورتان اگر رفتار‌ها معلوم شود برخی اختیارات قابل واگذاری است استقبال می‌کنیم از این روند شما باید هزینه را کاهش دهید شما می‌توانید مردم را به صحنه بکشید شرط اول این است که با مردم صادق باشید.
وی یادآور شد: امام علی در نامه به مالک می‌گوید نگو من امیرم دستور می‌دهم باید اطاعت کنید این ادبیات سه تالی فاسد دارد قلب را سیاه می‌کند، دین را سست می‌کند، انقلاب‌ها را نزدیک می‌کند. نیامدیم به مردم دستور دهیم آمدیم خدمتگزار مردم باشیم و در چارچوب سیاست‌های رهبری و قانون، کشور به رتبه اول منطقه را تبدیل کنیم. این کار انسان‌های با علم و ایمان و همراهی می‌خواهد باید دست به دست هم دهیم ایران را سربلند در دنیا به رخ همه بکشیم.

منبع : fararu.com
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121345 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
اسپوتنیک 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]