یکشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳ /
121192
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

علی آبادی: به دنبال خروج قیمت گذاری دستوری از خودرو هستیم

به گزارش مشرق، عباس علی آبادی وزیر صمت، در حاشیه هیات دولت گفت: به دنبال این هستم که اساساً قیمت گذاری دستوری را از خودرو خارج کنیم، به دلیل اینکه به اندازه کافی تلاش کردیم انحصار زدایی کنیم. وی افزود: الان واردات خودروهای نو و کارکرده آزاد است و تولید را داریم حداکثر می‌کنیم و […]



به گزارش مشرق، عباس علی آبادی وزیر صمت، در حاشیه هیات دولت گفت: به دنبال این هستم که اساساً قیمت گذاری دستوری را از خودرو خارج کنیم، به دلیل اینکه به اندازه کافی تلاش کردیم انحصار زدایی کنیم.
وی افزود: الان واردات خودروهای نو و کارکرده آزاد است و تولید را داریم حداکثر می‌کنیم و ان‌شالله امسال به عدد یک و هفت دهم نزدیک می‌شود.
وزیر صمت با بیان اینکه چند سالی بود که واردات خودرو انجام نشده است، تریح کرد: جامعه یک مقدار التهاب دارد و به نظر من به زودی این التهاب گرفته خواهد شد؛ به شرایط گذشته می رسیم که هر ایرانی یا خارجی می‌خواست بیاید یک خودرو می آورد.
علی آبادی عنوان کرد: ما از اول سال تاکنون حدود ۱۰ هزار خودرو وارد کردیم ولی بیش از ۱۵۰ هزار تا ثبت سفارش کردیم و ثبت سفارش باز است؛ من از شما خواهش می‌کنم کمک کنید که جامعه آرام شود؛ اینکه حالا از یک کلمه کسی ما استفاده‌ای کنیم خوب و اخلاقی نیست.سعی کنیم همه با هم خوش اخلاق باشیم و ان‌شالله به کمک همدیگر شرایط را برای زندگی بهتر مردم بهبود ببخشیم.

منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121192 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
العالم 7 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
العالم 9 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 1 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
العالم 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
خبرآنلاین 8 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 10 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 11 ساعت پيش [ 0 بازدید ]