یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
120942
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

نوری قزلجه: انتخابات اخیر درس‌آموز بود

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تامل کرد که چرا مشارکت به این نرخ رسیده است. حتی دعوت به مشارکت نیز قطب بندی شد.



به گزارش ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه، در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور گفت: ضمن تشکر از مردم بستان آباد برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم و تشکر از مردم ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به رییس‌جمهور منتخب تبریک عرض می‌کنم و گرامی می‌داریم یاد و نام شهدا و مخصوصا شهدای خدمت را.

وی ادامه داد: این انتخابات زودهنگام یک همزمانی را با مجلس و دولت رقم زد و در پایان چهارسال با هم به مردم گزارش می‌دهند. انتخابات اخیر کم نظیر و درس آموز بود. باید تامل کرد که چرا مشارکت به این نرخ رسیده است. حتی دعوت به مشارکت نیز قطب بندی شد. انقلاب و امام متعلق به همه مردم نظام است و هیچکس نباید آن را مصادره کند. مردم از جنگ قدرت در بخش های کشور خسته شده‌اند. حل این مشکلات نیازمند توجه جدی مسئولان به قانون اساسی است.

نوری قزلجه یادآور شد: معرفی کابینه مطابق با شاخص های رهبر انقلاب و سیاست های کلی نظام از سوی دولت چهاردهم و کمک به تشکیل کابینه دولت جدید از سوی مجلس دوازدهم ضروری است. اکنون زمان همدلی، هم افزایی و همکاری است. این تعامل نباید مانع از طرح نقدهای سازنده شود.

نماینده مردم بستان آباد در پایان به طرح برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود و لزوم حل این معضلات پرداخت.

انتهای پیام

منبع : www.isna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120942 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
فرارو 8 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 11 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 4 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 7 ساعت پيش [ 0 بازدید ]