یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ /
120850
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

نمایندگان آمادگی کمک و استفاده بیشتر از ظرفیت مرکز پژوهش های مجلس را دارند

نماینده مردم سنندج در مجلس ضمن اشاره به جایگاه مشورتی مرکز پژوهش های مجلس در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی مجلس عنوان کرد: قطعا ما نمایندگان آمادگی داریم هم مرکز پژوهش ها را کمک کنیم و هم بیشتر از ظرفیت آن در قانونگذاری مناسب و متناسب در راستای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.



به گزارش ایلنا، سالار مرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتخاب رئیس جمهور و ابراز امیدواری برای اینکه طبق برنامه و خواست مردم بتواند منشأ خیر، خدمت و برکت باشد، عنوان کرد: مرکز پژوهش های مجلس هم در قانون و هم در آئین نامه داخلی مجلس به عنوان بازوی مشورتی نمایندگان جایگاه خود را مشخص کرده است؛ اما مرکز پژوهش ها می تواند آن جایگاه مشورتی را به صورت عملیاتی تر در کمیسیون ها و صحن علنی مجلس پر کند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته کار مثبتی که در این دوره در مرکز پژوهش های مجلس انجام شد، این بود که از دیدگاه ها و نظرات مخصوصا در کشف مسئله و موضوعاتی هم که در دستورکار مجلس دوازدهم و هم به عنوان دستورکار کمیسیون های تخصصی، اصلی و فرعی بوده قبل از شروع جلسه نظر نماینده ها دریافت شد.

مرادی در پایان تصریح کرد: قطعا ما نمایندگان آمادگی داریم هم مرکز پژوهش ها را کمک کنیم و هم بیشتر از ظرفیت آن در قانونگذاری مناسب و متناسب در راستای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.

منبع : www.ilna.ir
منبع خبر «» است و اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120850 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09352222675  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار سیاسی ایران از رسانه‌های خبری مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
فرارو 46 ثانيه پيش [ 0 بازدید ]
فرارو 4 دقيقه پيش [ 0 بازدید ]
ایلنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 2 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 3 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
ایسنا 5 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]
عصرایران 6 ساعت پيش [ 0 بازدید ]